Za bolje iskustvo promijenite svoj preglednik u CHROME, FIREFOX, OPERA ili Internet Explorer.

Pomoć

Korisnički račun

  • Moram li se registrirati da bih objavio oglas?

    DA. Registracija je obavezna. Vi se trebate registrirati kako biste mogli objavljivati svoje oglase. Nakon što kreirate svoj račun, moći ćete upravljati svojim oglasima.

  • Da li je potrebna registracija korisničkog računa i za besplatne i za istaknute oglase?

    DA. Samo registrirani korisnici mogu koristiti oglasnik: objavljivati oglase i kontaktirati oglašivače.

  • Koje su prednosti registracije korisničkog računa?

    Pomoću korisničkog računa možete jednostavno pratiti i upravljati svojim oglasima, ažurirati podatke o osobnom računu, odgovarati na poruke, dodavati omiljene oglase (favorite) i još mnogo toga - i sve to s jednog sigurnog mjesta!

  • Nakon registracije nisam dobio potvrdnu email poruku. Zašto?

    Samo su dva razloga: (1.) niste pažljivo upisali email adresu, ili (2.) email poruka je završila u vašoj spam/junk mapi. Provjerite vaše dolazne email poruke.

  • Što ako zaboravim lozinku?

    Ukoliko zaboravite lozinku za svoj korisnički račun, možete zatražiti da se automatski generira nova lozinka i pošalje na vašu email adresu. Za resetiranje (nanovo postavljanje) lozinke, kliknite na poveznicu "Zaboravili ste lozinku?" na dnu obrasca stranice za prijavu i slijedite upute. Nakon podnošenja zahtjeva, kroz nekoliko minuta, na vašu email adresu dobit ćete novu lozinku. Nakon što primite novu lozinku, prijavite se u svoj korisnički račun. Lozinku možete zadržati ili ju promijeniti (preporučamo) unutar svojeg korisničkog računa.

  • Hoće li drugi korisnici moći vidjeti moje osobne podatke?

    NE. Vaši osobni podaci se u oglasima ne prikazuju.

  • Da li svaki korisnik dobije vlastitu stranicu nakon što se registrira?

    DA. Svaki korisnik ima vlastitu stranicu profila s nadzornom pločom.

  • Koje su značajke u korisnikovoj nadzornoj ploči?

    Korisnička nadzorna ploča uključuje neke vrlo zanimljive značajke: (1.) Možete spremiti "favorit" oglase i pregledati ih. (2.) Imate pregled svojih aktivnih, neaktivnih, isteklih i prodanih oglasa. (3.) Možete pregledati sve poruke, poslane i primljene, koje ste razmjenili s drugim korisnicima. (4.) Možete pregledati povijest kupovine oglasnih paketa. (5.) Možete dodati sliku profila. (6.) Možete vidjeti kako su vas ocjenili korisnici. (7.) ... i još mnogo drugih značajki dostupno je na vašoj nadzornoj ploči. (8.) Možete dodati poveznice na društvene mreže (vidljivo drugim korisnicima). (9.) Možete se predstaviti. Preporučujemo, u ovom odjeljku NEMOJTE DODAVATI nikakve OSOBNE PODATKE, poput telefonskog broja, fizičke adrese ili bilo koje druge privatne podatke, jer vaš profil je vidljiv svim korisnicima.

  • Mogu li zatvoriti svoj korisnički račun?

    DA. Sukladno sa GDPR, vi možete zatvoriti i obrisati svoj korisnički račun u bilo kojem trenutku. Posjetite svoj profil, odaberite "Uredi profil", zatim "Obriši račun". Jeste li sigurni da to želite? Izgubit ćete sve svoje podatke (oglase, slike, sadržaj) koji se ne mogu ponovno vratiti.

Oglasni paketi

  • Kakva je razlika između Oglasnih paketa i Oglasa?

    Oglasni paketi sadrže broj oglasa koje možete unutar paketa objaviti uz dodatne mogućnosti kao što su istaknuti oglasi, baci-na-vrh oglasi i oglasi u stilu aukcija. Oglasi su vaše pojedine objave.

  • Kako mogu nadoplatiti za dodatne opcije?

    Etoje Oglasnik ne naplaćuje posebno za svaki oglas, posebno za broj slika, posebno za video, posebno za isticanje, posebno za bacanje-na-vrh, posebno za oglase u stilu aukcija, itd... Skuplji paket sadrži bogatije opcije. Odaberite oglasni paket koji vam najviše odgovara.

  • Kako mogu nadoplatiti za dodatan oglas?

    Za razliku od drugih, mi ne naplaćujemo po oglasu ili po dodatnoj opciji. Mi naplaćujemo za oglasne pakete. Odaberite paket sa sadržajem koji vam najviše odgovara. Ukoliko vam ne odgovara ni naš najveći oglasni paket, naknadno možete uzeti još jedan oglasni paket po vašem izboru.

Objavljivanje oglasa

  • Da li se oglasi pregledavaju i odobravaju prije nego što budu vidljivi na oglasniku?

    DA. Obavezno. Da bi se održala kvaliteta objavljenih oglasa, svi oglasi se ručno pregledavaju i odobravaju.

  • Mogu li dodati slike / fotografije u svoj oglas?

    DA, naravno. Mnogi ne žele niti pogledati oglase bez fotografija. U besplatni oglas možete dodati do 3 a u plaćeni oglas do 5 slika. Nakon što na računalu ili mobitelu imate slike, slijedite upute na zaslonu za prijenos fotografija, odaberite fotografije koje želite i prenesite ih.

  • Jesu li video poveznice i ostale poveznice dopuštene u oglasima?

    DA. Za razliku od ostalih oglasnika, mi nudimo mogućnost umetanja poveznica na YouTube video, web stranice i općenito poveznica u objavama oglasa. Ako želite uključiti poveznicu, učinite to slobodno.

  • Koliko oglasa mogu objaviti?

    Ne postoji ograničenje u broju oglasa. Sve ovisi o tome koji ste oglasni paket odabrali.

  • Koliko dugo će moj oglas ostati online?

    Besplatan oglas prikazuje se 20 dana. Plaćeni oglas 30 dana.

  • Zašto ne mogu objaviti svoj oglas?

    Neki preglednici mogu utjecati na funkcionalnost značajki korištenih za kreiranje i dodavanje oglasa. Preporučeni preglednici za upotrebu su Google Chrome, Firefox Browser i Opera Browser.

  • Moj oglas se ne prikazuje u oglasniku. Zašto?

    Najprije provjerite status svog oglasa. Prijavite se u oglasnik, u svom Profilu ćete saznati čeka li vaš oglas na pregled ili možda trebate unijeti neke promjene.

  • Koji su glavni razlozi za neobjavljivanje oglasa?

    Mi zadržavamo pravo ne objavljivati oglase koji po našem vlastitom nahođenju ne poštuju urednička pravila. Ako je vaš oglas ispušten ili blokiran nakon prikazivanja, evo što se moglo dogoditi: (1.) Oglas ste stavili u pogrešnu kategoriju i mi smo ga uredili. On je objavljen ali ne u kategoriji u kojoj ste željeli. (2.) Navedena cijena je očito netočna ili nije u skladu s ponuđenim predmetom oglašavanja. (3.) Tekst oglasa je nejasan. (4.) Postavili ste oglas s fotografijom na kojoj se može prepoznati osoba. To nije dozvoljeno. (5.) Fotografija koju ste unijeli nema veze s predmetom oglasa. Nije dozvoljeno. (6.) Oglas sadrži ponudu više od jednog predmeta oglašavanja (na primjer: hladnjak i televizor). Nije dozvoljeno.

  • Koji oglasi nisu dopušteni?

    Mi ne objavljujemo oglase u vezi s predmetima čija je prodaja zakonom zabranjena ili podložna posebnim propisima, na primjer: eksplozivi i pirotehnika, kockanje i klađenje, pornografski materijal, farmaceutski proizvodi, alkohol, duhan, proizvodi za bežični prijenos na rezerviranim frekvencijama, dionice i bankovne ili vlasničke vrijednosnice, kreditne kartice, ilegalne kopije ili krivotvoreni proizvodi.

Prikazivanje oglasa

  • Ja ne mogu podijeliti oglas. Zašto?

    Na stranici ispod teksta pojedinog oglasa piše vam "Podijeli ovaj oglas:" ali vi ne vidite dugmad za podjelu? Vi koristite u pregledniku "AdBlocker" ili "DuckDuckGo Privacy Essentials" ili neku drugu ekstenziju za sprečavanje prikazivanja neželjenih oglasa, skočnih prozora, itd. Dodajte našu stranicu u dozvoljene iznimke. Sada ćete i dalje blokirati dosadne reklame sa svih ostalih stranica. Napominjemo da, za razliku od ostalih, mi ne koristimo agresivno prikazivanje reklama.

  • Koliko se dana prikazuje besplatni oglas?

    Besplatni oglas se na oglasniku prikazuje 20 dana.

  • Koliko se dana prikazuje plaćeni oglas?

    Plaćeni oglas se na oglasniku prikazuje 30 dana.

  • Zašto nemate opciju prikazivanja oglasa u trajanju od 90 ili 180 dana?

    Za razliku od ostalih oglasnika koji prikazuju nevažeće, prodane oglase ili oglase koji su istekli prije ... (čak po 5 ili više godina), takvim oglasima na našem oglasniku nema mjesta. Na Etoje Oglasniku prikazuju se samo novi i ažurirani oglasi.

Kako da ...

  • Kako objaviti oglas?

    Prijavite/logirajte se u oglasnik. Za objavu besplatnog oglasa kliknite/taknite na dugme "Objavi Oglas" u gornjem desnom kutu stranice i slijedite upute. Za objavu plaćenog oglasa najprije trebate odabrati Oglasni paket. Zatim kliknite/taknite na dugme "Objavi Oglas" u gornjem desnom kutu stranice i slijedite upute.

  • Kako mogu objaviti oglas u stilu aukcije?

    Predmeti oglasa se mogu objavljivati kao obični oglasi ili oglasi u stilu aukcije. Oglase u stilu aukcije možete objavljivati u svim kategorijama i potkategorijama. Također, oglase u stilu aukcije za predmete oglašavanja veće vrijednosti, možete objavljivati u glavnoj kategoriji Aukcije, koja privlači najviše pažnje. Tijekom sastavljanja oglasa, vi unosite željenu cijenu. Nakon što vaš oglas bude objavljen, korisnici će davati ponude za vaš predmet oglašavanja. Vi možete prihvatiti bilo koju ponudu, prema željenoj cijeni, mjestu prodaje ili prodavaču.

  • Kako mogu obnoviti svoj oglas?

    Oglas možete obnoviti tako što ćete uzeti oglasni paket koji sadrži baci-na-vrh opciju. Prijavite se u oglasnik, u profilu odite na "MOJI OGLASI" i u prikazu oglasa odaberite oglas kojeg želite produžiti. Prvo, u padajućem izborniku, status objave trebate označiti kao "Aktivno". Zatim, kliknite/taknite na dugme "BACI-NA-VRH". Vaš će se oglas ponovo početi prikazivati aktivno. Nakon što oglas istekne, ponovite postupak.

  • Ja ipak ne mogu obnoviti svoj oglas. Zašto?

    Oglas možete obnoviti samo kroz "Baci-na-vrh" opciju. Odaberite oglasni paket koji vam to omogućava (onaj koji sadrži "Baci-na-vrh" opciju).

  • Kako mogu obrisati svoj (prodani) oglas?

    Nakon što je vaš oglašeni proizvod prodan, možete se prijaviti u oglasnik i u svom profilu obrisati svoje nepotrebne oglase.

  • Kako mogu promijeniti cijenu u oglasu?

    Vi možete promijeniti cijenu i sve druge podatke u vašem oglasu. Da biste promjenili cijenu ili uredili sadržaj oglasa, jednostavno se prijavite u oglasnik i u svom profilu pronađite oglas i uredite cijenu. Svoj oglas možete uređivati sve do isteka. NAPOMENA: Nakon izmjene, oglas se treba ponovo pregledati i odobriti. Izbjegavajte nepotrebno uređivanje ali svakako to napravite u slučaju neke greške u podacima ili tekstu.

  • Kako mogu vidjeti i urediti svoj oglas?

    Prijavite se (logirajte) u oglasnik. Bit ćete automatski preusmjereni u svoj profil. U svom profilu vidjet ćete sve vaše oglase.

  • Kako posjetitelji mogu pronaći moj oglas?

    Naslov i tekst vašeg oglasa mogu se pretraživati po ključnim riječima iz okvira za pretraživanje na stranici s oglasima. Pretraživanje se vrši na temelju riječi pronađene u oglasu. Kako biste za svoj oglas privukli što veću publiku, preporučuje se da predmet oglasa u potpunosti opišete širokim pojmovima koji se mogu koristiti za pretraživanje. Općenito, više teksta u oglasu omogućuje veću mogućnost vraćanja rezultata s vašim oglasom.

  • Kako mogu povećati šanse za primanje odgovora na moj oglas?

    Da bi vas kupci primjetili i poslali vam upit, unesite oglas u najodgovarajuću kategoriju, navedite detaljan opis, ispunite što više polja i dodajte fotografije predmeta oglasa kojeg namjeravate prodati! Tijekom trajanja oglasa vi možete dobiti email poruke od potencijalnih kupaca u vezi s vašim oglasom. Da biste bili sigurni da ćete dobiti upite od korisnika u vezi oglasa (a da ne završe u spam mapi), dodajte etoje.hr na popis sigurnih email pošiljatelja.

  • Kako objaviti oglas koji prodaje brzo?

    (KORAK 1.) Odaberite pravu cijenu. Sve se prodaje ako je cijena dobra. Pregledajte slične oglase i odaberite konkurentnu cijenu. Razmislite koliko su kupci spremni platiti. Što je niža cijena, to je veća potražnja. (KORAK 2.) Koristite sjajne fotografije. Koristite stvarne fotografije. Oglasi s fotografijama koji prikazuju stvarno stanje predmeta oglašavanja, ostvaruju do 10 puta više pregleda od oglasa s kataloškim slikama. Snimite jasne fotografije. Koristite dobro osvjetljenje ili danje svijetlo i različite kutove. (KORAK 3.) U oglasu jasno navedite detalje. Više detalja = više pregleda! Uključite ključne riječi i informacije koje će kupce zanimati. Budite iskreni u svom opisu. (KORAK 4.) Promovirajte svoj oglas kroz plaćene oglasne pakete! Promovirani oglasi ostvaruju do 10 puta više pregleda. Više pregleda = više zainteresiranih kupaca. S puno zainteresiranih kupaca imate veće šanse za brzu prodaju po željenoj cijeni.

Kontaktiranje

  • Kako će me ljudi kontaktirati?

    Telefonski ili putem sustava za razmjenu poruka unutar oglasnika ili na oba načina.

  • Kada ću dobiti email poruku za svoj oglas?

    Poruke za vaš oglas dostavljaju se na vašu email adresu koju ste naveli prilikom registracije. Email adresa koju navedete tijekom postupka registracije mora biti valjana email adresa kojoj imate pristup sa svog računala ili mobitela.

  • Ako objavim oglas, hoću li dobivati i više neželjenih poruka?

    NE. Vaša email adresa potrebna je u svrhu registracije i komunikacije između vas i oglasnika. Registrirani korisnici ili posjetitelji ne mogu vidjeti vašu email adresu. Komunikacija među korisnicima moguća je jedino posredstvom našeg sustava za razmjenu poruka.

Društvene mreže i sredstva komuniciranja

Partner program

  • Da li ja trebam biti Korisnik oglasnika prije nego se registriram u Partner program?

    DA. Najprije se registrirajte kao korisnik oglasnika. Prijavite/logirajte se u oglasnik. Nakon toga možete se registrirati u Partner Program.

  • Zašto se ne mogu prijaviti (logirati) u Partner program a već sam registrirani korisnik Oglasnika?

    Registrirali ste se kao korisnik oglasnika. Niste se registrirali u partner program.

  • Kako se registrirati u Partner Program?

    Ukoliko ste registrirani korisnik oglasnika, prijavite/logirajte se u oglasnik putem poveznice/linka "Prijava" koju vidite na vrhu oglasnika. Dok ste prijavljeni u oglasnik, odite u podnožje stranice, skroz na dnu stranice kliknite/taknite na poveznicu "Partner Program". Pratite upute i registrirajte se kao partner.

  • Koji su podaci obavezni?

    Sva polja za unos označena zvjezdicom ( * ) su obavezna. Ispunjavajte pažljivo. Vaši podaci i email adresa koju koristite za Partner Program moraju se podudarati s podacima koje koristite u svom korisničkom računu oglasnika. U protivnom, nećete moći koristiti naše kupone i ostale prednosti koje vam donosi naš Partner program.

  • Tijekom registracije dobivam obavijest da se email adresa već koristi. Zašto se ne mogu registrirati?

    Zato jer se pokušavate registrirati u Partner Program dok niste prijavljeni u oglasnik a u tom slučaju obrazac za registraciju vas ne prepoznaje i javlja da se email adresa već koristi.

  • Kako mogu koristiti iste podatke za Oglasnik i Partner program?

    Ako krenete s registracijom za partnera dok ste prijavljeni u oglasnik, obrazac za registraciju partnera će vas prepoznati i automatski postaviti istu vašu email adresu koju ne trebate ponovo upisivati. Osim toga, koristit će se lozinka koju već koristite za oglasnik.

  • Kako funkcionira Partner Program?

    Ukratko, za svakog korisnika kojeg nam preporučite a on kupi proizvod, uslugu ili oglasni paket, vi ćete dobiti 20% provizije. Nakon što prijeđete isplatni prag od 2.000,00 kn, provizija će biti isplaćena na vaš račun kroz Ugovor o djelu.

  • Što ako ne prijeđem isplatni prag?

    Ukoliko ne pređete isplatni prag od 2.000,00 kn, na vaš zahtjev, mi ćemo poslati na vašu email adresu kupon sa 50% popusta za odabrani proizvod ili uslugu kojeg možete iskoristiti za vašu slijedeću kupovinu na Etoje Oglasniku. Nakon što iskoristite kupon, on postaje nevažeći.

  • Za što sve mogu koristiti zarađenu proviziju kroz Partner Program?

    Za što god želite. Možete se obući, kupiti automobil ili zapiti. Sa svojim novcem raspolažite kako želite. No, ukoliko se vaše pitanje odnosi na to da li možete proviziju koristiti za uštedu na Etoje Oglasniku, odgovor je potvrdan. Kroz Partner program vi ćete dobiti proviziju koju možete koristiti u obliku kupona s 50% popusta za vašu slijedeću kupovinu na Etoje oglasniku. To znači da možete iskoristiti popust za: (1.) Naručivanje oglasnih paketa, (2.) Izradu reklamnih bannera, (3.) Banner reklame na stranici, (4.) Sponzorirane email reklamne poruke.

  • Da li mogu vidjeti statistiku?

    Da. Sve je pregledno u vašoj Partner nadzornoj ploči.

  • Imate li bannere koje mogu koristiti?

    Da. Mi imamo profesionalno izrađene bannere u nekoliko standardnih veličina. Odaberite veličinu ili dizajn koji vam najviše odgovara i slobodno ih koristite. Svaki banner ima ugrađen vaš ID.

  • Mogu li koristiti tekstualne poveznice?

    Da. Mi imamo već pripremljene tekstualne poveznice (linkove). To je najbolja ako ne i jedina opcija koju možete koristiti u svojim email porukama. Tekstualne poruke i poveznice, također se preporučaju za blogove i web stranice. Vaša partner tekstualna poveznica trebala bi izgledati više kao korisna informacija a što manje kao reklama.

  • Da li ću imati konkurenciju?

    Možda, možda ne. Vaši glavni kanali preporučivanja mogu biti vaši prijatelji i kolege s posla. Društveni mediji su vam širom otvoreni. Mi vam uopće nećemo biti smetnja jer se u svom reklamiranju oslanjamo na Partner Program. Vjerujemo da ćete na najbolji mogući način iskoristiti priliku koja vam se pruža.

  • Koliko mogu zaraditi?

    Samo o vama ovisi. Mi imamo 30 različitih usluga i proizvoda u rasponu od 37,75 kn do 15.000,00 kn. Prema tome, vaša provizija može iznositi od 7,55 kn do 3.000,00 kn samo po jednom proizvodu/usluzi. Koliko možete zaraditi to ovisi samo o vama. Ukoliko se prema Partner Programu odnosite ozbiljno kao prema poslu, zaraditi i zarađivati možete jako dobro. Ukoliko ste nezaposleni, ovo vam može značiti ozbiljan izvor prihoda. Ukoliko ste zaposleni, za vas to može značiti više nego dobar džeparac. Na vama je da se potrudite. Isplati se.

Vrh