Za bolje iskustvo promijenite svoj preglednik u CHROME, FIREFOX, OPERA ili Internet Explorer.
Kako sastaviti dobar oglas koji prodaje

Kako sastaviti dobar oglas koji prodaje

Uz dobar detaljan opis, prave ključne riječi i nekoliko dobrih fotografija, možete biti sigurni da ćete privući potencijalne kupce koji će najvjerojatnije biti zainteresirani za vaš oglas i cijenu. Ispod su savjeti, na primjeru prodaje automobila, koji će vam pomoći da napišete dobar oglas koji prodaje brzo.

 

Odaberite oglasni paket

Prije nego objavite svoj prvi oglas, trebate se odlučiti za oglasni paket koji je najbolji za vas. Mi nudimo nekoliko različitih oglasnih paketa. Plaćeni oglasi uključuju značajke koje pomažu da se vaš oglas istakne. Obavezno pogledajte detalje koji su uključeni u vaš oglasni paket kako biste donijeli najbolju odluku u skladu s vašim potrebama.

 

Savjeti za sastavljanje dobrog oglasa

Najbolji oglasi za automobile su iskreni, sadrže puno detalja i prave ključne riječi. Usredotočite se na jedinstvene prodajne točke vašeg automobila i sjetite se zašto ste uopće kupili automobil. Da biste stekli povjerenje kupca i dugoročno uštedjeli vrijeme, uključite dobre i loše strane, uključujući sve nezgode ili probleme. Što biste trebali uključiti u svoj oglas:

 

1. Navedite detaljan opis

Što više informacija dodate o značajkama i stanju vašeg automobila, to će vaš oglas biti učinkovitiji i manje vremena ćete izgubiti odgovarajući na pojedinačna pitanja.

2. Navedite pravu cijenu

Nemojte precjenjivati vrijednost svojeg automobila. Vi vjerojatno za sebe mislite da niste naivna osoba? Nemojte misliti ili pretpostavljati da drugi jesu. Cijena po dogovoru ili na upit nije cijena. Vrijeme je novac a ljudi ne žele gubiti svoje dragocijeno vrijeme.

3. Objasnite zašto prodajete automobil

Ovo je jedno od najčešćih pitanja kupaca, pa svakako odgovorite na to u svom oglasu. Kupcima to daje osjećaj poznavanja stanja automobila.

4. Istaknite izmjene

Ako ste svom automobilu stavili dodatnu opremu koja nije dio njegovih standardnih opcija, svakako ih navedite u svom opisu. Novi stereo, alarm ili specijalne gume mogu privući kupce koji traže te dodatke. Ali također imajte na umu da sve modifikacije ne dodaju vrijednost. Ponekad će povišeni ovjes kojeg volite možda zapravo ograničiti broj kupaca.

5. Iskreno navedite stanje automobila

To će vam uštedjeti vrijeme na duži rok i kupcima će dati do znanja da ste pouzdani.

6. Otkrijte probleme koje će možda trebati popraviti

Ne želite čekati da kupci sami otkriju da vam podizač lijevog zadnjeg stakla ne radi. To će vam samo pokvariti posao, kupci vam više neće vjerovati i protratit ćete vrijeme svima.

7. Spomenite evidenciju održavanja i servisa

Dobro održavano vozilo je traženo vozilo. Potencijalne kupce ćete dodatno umiriti ako im date do znanja da ste dobro pazili na svoj automobil, uključujući redovitu izmjenu ulja. Ako ste vodili dobru evidenciju održavanja, spomenite to, jer to može potkrijepiti vašu tvrdnju da ste se dobro brinuli o automobilu.

 

Pogledajte primjer oglasa:

Ispod je primjer dobrog opisa automobila s većom kilometražom koji nije u savršenom stanju, ali je mehanika dobra:

Prodajem obiteljski automobil – upravo smo dobili prvo dijete. 140.000 km i izvrsno radi. Redovno održavan uključujući redovnu izmjenu ulja nakon svakih 5000 km. Klima. Nepušač. Unutrašnjost u izvrsnom stanju. Ogrebotina na desnoj strani vrata dok je bio parkiran. Okvir vrata nije oštećen. Savršen prvi automobil. Dodane gume za snijeg 2019. Cijena po dogovoru. Samo gotovina ili uplatnica.

 

Uključite što više fotografija

Fotografije pomažu kupcima da se upoznaju s automobilom kako bi mogli zamisliti da ga posjeduju. Nemojte se ograničiti samo na snimke izvana. Fotografije unutrašnjosti, uključujući i crticu na tapecirungu, nužne su, jer kupci žele znati kako je to biti u vašem automobilu.

Obavezno objavite kvalitetne fotografije i to nakon što očistite automobil iznutra i izvana. Fotografije snimljene po oblačnom danu obično su bolje jer nema toliko odsjaja. Izbjegavajte frustrirati kupce slikama koje su mutne ili im nedostaju detalji. Provjerite jesu li vaše fotografije detalja izbliza dovoljno jasne i da li točno prikazuju stanje vozila.

 

Izbjegavajte uobičajene zamke

Sad kad znate što trebate raditi kad sastavljate oglas, evo što ne biste trebali raditi:

  • Nemojte pretjerati s cijenom automobila i očekivati da će se odmah prodati.
  • Ne mijenjajte cijenu svaka dva dana. Kupci će pomisliti da niste ozbiljni ili da vaš oglas nije legitiman. Mnogi kupci prate oglase nekoliko dana ili tjedana.
  • Nemojte objaviti oglas vašeg automobila na dva ili više mjesta s različitim cijenama. Ako kupci uoče razliku u cijeni, mogu postati nepovjerljivi prema vama.
  • Ne oglašavajte automobil u više oglasnika ako nemate vremena za odgovaranje na pozive, email poruke ili ažuriranje oglasa.
ostavite svoj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh