Za bolje iskustvo promijenite svoj preglednik u CHROME, FIREFOX, OPERA ili Internet Explorer.
Kako napraviti savršene fotografije za auto oglas

Kako napraviti savršene fotografije za auto oglas

Snimite fotografije koje pokazuju kupcima zašto bi trebali kupiti vaš automobil. Ispunite cijeli okvir slike bez da vam automobil bude odsječen. Slijedite ove savjete:

Istaknite posebne značajke

Pokažite kupcima što volite u svom automobilu. Uključite posebne značajke s kojima se vaš automobil ističe. Ako je mjenjač ključna točka prodaje vašeg sportskog automobila, pokažite njegovu sliku.

Raznolikost

Snimite slike koje kupcima dokazuju da ništa ne skrivate. Snimite slike na dobro osvijetljenom mjestu i pokažite što veći dio vozila. Snimite fotografije bez drugih vozila ili predmeta u pozadini – držite fokus na vozilu – ili upotrijebite jednostavnu pozadinu koja vam ne ometa pažnju. Ako cijenite svoj automobil iznad tržišne vrijednosti, morat ćete dokazati stanje automobila svojim fotografijama. Slično tome, ne bojte se pokazivati udubljenja i ogrebotine – kupci znaju da su to sve dijelovi kupnje rabljenog automobila.

Koje fotografije trebate objaviti?

Broj fotografija koje možete učitati ovisi o odabranom oglasnom paketu. Izbjegavajte korištenje fotografija kinutih s interneta kad je to moguće. Prva fotografija vozila uvijek bi trebala biti kut boka suvozača s tri točke (ovo je prva slika oglasa) što znači da fotografirate iz smjera ljevog blatobrana. Ne otkrivajte starost fotografije prema okolini (slikali ste prije šest mjeseci, vidi se snjeg a sad ga prodajete dok je ljeto).

Preporučene fotografije

Vanjske:

  • Lijeva prednja strana (kut)
  • Sprijeda
  • Desna prednja strana (kut)
  • Lijeva stražnja strana (kut)
  • Stražnji dio
  • Desna stražnja strana (kut)
  • Lijevi bok
  • Desni bok

 

Unutrašnjost:

  • Komandna ploča
  • Sjedalo vozača
  • Straznje sjedalo

 

Ostalo

  • Motor
  • Gume
  • Prtljažnik
  • Kilometar sat (mjerač prijeđenih kilometara)

 

Kupci žele što više detalja o vašem automobilu. Također žele znati zašto se vaš automobil razlikuje od ostalih navedenih na Etoje Oglasniku – pokažite novi stereo uređaj, aluminijske naplatke i krovni otvor. Kupci također žele znati što nije u redu s vozilom. Ne bojte se objavljivanja slika ogrebotina i nedostataka; ovo pomaže u izgradnji vaše vjerodostojnosti i spriječit će sva iznenađenja kada kupac dođe pogledati vaš automobil.

ostavite svoj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh